О томе сведочи његов потпис крај ногу Светог Теодосија Општежитеља, који садржи и време завршетка иконе: Године 1572. месеца јануара сликах Лонгин. Иста година је забележена и на крају текста на свитку Светог Саве Освећеног. Светитељи приказани на икони припадају реду најзначајнијих монаха великосхимника и пустиножитеља: Свети Теодосије Велики као утемељитељ монашког општежића, а Свети Сава Освећени као велики подвижник и писац Типика којим су устројена богослужења и поредак у Православној Цркви. Свети Теодосије на свитку има исписан текст: Ангелски живећи по истини, стојећи у трезвеноумљу општежитија, огради себе смирењем и скрушеношћу, престани да празнословиш и тако ћеш се спасити, а Свети Сава Освећени текст: Ко тражи телесни спокој и славу од људи, славу Божју неће видети. Јер и судије јудејске изморише тела своја постом, а не задобише рај. Мисли твоје нека буду усмерене ка Царству небеском и заслужићеш место у њему. Свети Сава Српски посебно је био духовно везан за Светог Саву Освећеног, који је вековима раније предвидео долазак свог српског имењака у Лавру у долини Кедрон јудејске пустиње, наменивши му игумански жезал и иконе Богородице Млекопитатељнице и Тројеручице. Сава Српски је Светом Сави Освећеном посветио испосницу у Кареји на Светој Гори Атонској, на чијем иконостасу престоно место има икона Млекопитатељнице.